اگر می خواهید در سایت ها و صرافی هایی مانند بایننس ترید کنید بدون شک با مشکلات پیش آمده برای کاربران ایرانی داشتن آی پی ثابت برای شما بسیار مهم است و ما هم چون مثل شما تریدر هستیم می دانیم که از هر سرویسی نمی توان استفاده کرد و باید حتما از یک جای معتبر چنین سرویسی را تهیه کرد.

ابتدا بگذارید بگوییم چرا حتما باید با آی پی ثابت ترید کرد.

از آنجایی که ایران که در لیست کشورهای تحریم شده قرار دارد و بایننس می تواند آی پی شما را تشخص دهد پس باید بایک سرویس تغییر آی پی آن را تغییر دهید.

حالا باید توجه  داشته باشید که این آی پی علاوه بر تغیییر باید در هر سری مراجعه شما به سایت بایننس ثابت بماند یعنی با همان آی پی که آخرین بار وارد سایت بایننس شدید وارد شوید.

خود ما پس از ماه ها ترید در سایت بایننس به این نتیجه رسیدیم که باید یک سرویس امن و ثابت برای این کار راه اندازی کرد.

پس ما در سرورجت تصمیم گرفتیم این سرویس را راه اندازی نماییم.

در سرویسی که ما راه اندازی کردیم علاوه بر ثابت بودن آی پی حتی در صورت قطع شدن اینترنت به هر طریقی که اتفاق بیفتد تا اتصال دوباره آی پی شما ثابت می ماند.

نکات بیشتر برای ترید امن و بی خطر در بایننس

برای این کار باید پس از انتخاب سرویس مورد نظر و دریافت مشخصات اتصال ابتدا راهنمای اتصال را مطالعه نمایید.

حتما در نظر داشته باشید که از نرم افزار بایننس استفاده کنید یا اینکه یکی از مرورگرهای خود را برای امنیت بیشتر فقط برای بایننس استفاده نمایید.

همچنین بخوانید:   ترید ارز دیجیتال چیست

همچنین سعی کنید تا آنجایی که می توانید اتصال خود را قطع نکنید و تمامی سرویس های تغییر آی پی غیر معتبر را از روی سیستم خود پاک کنید تا این سیتم ها نتوانند خودبخود متصل شوند .

حتما حتما از یک سرویس استفاده کنید و فقط از یک کانکشن و گاهی از طریق سایت های چک کردن آی پی مطمئن شوید که سرویس شما به مشکلی برنخورده باشد

سرورجت ، خرید آی پی ثابت مخصوص ترید بایننس و فارکس

سرورجت ، خرید آی پی ثابت مخصوص ترید بایننس و فارکس